Elementy graficzne firmowego kalendarza trójdzielnego. Co zrobić, aby przykuć wzrok odbiorcy?

0
2245

Kalendarz firmowy z logotypem firmy to wspaniały podarunek dla kontrahentów, który może pełnić funkcję reklamy przez cały rok. Co zrobić, aby przyciągał wzrok osób znajdujących się w jego zasięgu?

odszkodowanie z oc sprawcy

Nikt nie ma już wątpliwości, że przyszło nam żyć w czasach, w których to ponownie obrazki stanowią główną rolę w międzyludzkiej komunikacji. Doskonale widać, to w reklamach, które starają się przyciągnąć naszą uwagę za pośrednictwem różnorodnych wizualnych rozwiązań.

Nie inaczej jest w przypadku kalendarza firmowego, który ma za zadanie promocję naszej firmy. Aby ktoś jednak go dostrzegł, należy zaintrygować odbiorcę dopracowaną warstwą graficzną.

Skorzystaj z możliwości, które oferuje drukarnia

Profesjonalne drukarnie oferujące wydruk trójdzielnych kalendarzy najczęściej mają cały arsenał rozwiązań wizualnych, które w połączeniu z naszym logotypem przyciągną uwagę potencjalnego Klienta. Warto wspomnieć tu o rodzaju papieru, który świadczy o jakości naszego kalendarza, oraz o licznych wariantach kolorystycznych wydruku.

Kalendarze mogą mieć także różne rodzaje główki (np. wypukłe, płaskie, czy kaszerowane), oraz kilka rodzajów wykończenia takich, jak folia matowa lub błyszcząca, czy lakier UV wybiróczy. Dobre drukarnie dbają również o to, aby podkład był zabezpieczony lakierem dyspersyjnym.

Dodatkowo kalendarze trójdzielne mogą zawierać różnokolorowe okienka do zaznaczania dat. Często dostępne są także różne wersje kalendariów.

Pamiętaj o własnych zasobach

Poza widocznym i wyraźnym logotypem Twojej firmy na kalendarzu trójdzielnym warto zamieścić także własne elementy graficzne. Może być to np. zdjęcie lub rysunek obrazujący Twój produkt, czy usługę.

odszkodowanie z oc sprawcy

Jeśli posiadasz inne elementy identyfikacji wizualnej (kolory, czcionki), również powinieneś wpasować je w projekt kalendarza. Pamiętaj, że jest to element promocji Twojej firmy, który powinien być spójny z pozostałymi materiałami marketingowymi.

Co za dużo, to niezdrowo

Uważaj, aby nie przesadzić z ilością elementów graficznych. Pamiętaj, że kalendarz prawdopodobnie zawiśnie w biurze Twojego kontrahenta, a co za tym idzie, powinien być estetyczny i przyjemny w odbiorze.

Ma oczywiście przykuwać uwagę, ale musi być także czytelny tak, aby odbiorca od razu widział nazwę Twojej firmy, oraz mógł zorientować się, czym się zajmuje. Wtedy masz największą szansę, że wyszuka Cię w internecie, aby szczegółowo zapoznać się z oferowanymi przez Ciebie produktami, czy usługami.

Przed rozpoczęciem projektowania

Przed rozpoczęciem projektowania koniecznie skontaktuj się z drukarnią, której planujesz zlecić realizację swojego kalendarza. Dowiesz się wtedy, jakie elementy wizualne jest w stanie ona wykonać, oraz jak je przygotować, aby wydruk odbył się bez problemu.

Pracownicy drukarni z pewnością wesprą Cię w procesie projektowania, tak aby efekt finalny był zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Wtedy firmowy kalendarz trójdzielny będzie przykuwał uwagę, a w rezultacie skutecznie reklamował oferowane przez Ciebie usługi.

[Głosów:0    Średnia:0/5]
odszkodowania

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here